10 stycznia 2014

Witam!

No i zdecydowałam się! Zbierałam się do pisania bloga od dłuższego już czasu, w sumie od momentu przeprowadzki do Kanady. W końcu, 7 miesięcy później, postanowiłam podjąć tę próbę – takie moje noworoczne postanowienie. Mam nadzieję, że nie skończy się to, tak jak wiele innych projektów, które kończyły się czasami szybciej niż się zaczynały... . Taka już jestem – łapię 10 srok za ogon i przeważnie nigdy nie udaje mi się ich wszystkich utrzymać w ręku. Lepiej jest jednak mieć z czego zrezygnować, niż nie wiedzieć co ze sobą począć, prawda?
Ten blog ma być dla mnie sposobem na uporządkowanie myśli i podzielenie się swoimi spostrzeżeniami z innymi. Wiele wpisów będzie zapewne dotyczyło życia w Kanadzie, ale nie obędzie się bez wspomnień z Irlandii i Polski. Temat nietolerancji nabiału i pszenicy mojej córeczki oraz wyzwań z tym związanych również się tu pojawi (może wrzucę nawet jakiś przepis, bo dieta bezmleczna i bezglutenowa jest bardzo zdrową dietą). No i oczywiście podróże! Odwiedzanie nowych miejsc, poznawanie ich historii i zetknięcie z nowymi kulturami to moja pasja.

Mam nadzieję, że teraz, kiedy już wiesz co nieco o mnie i o moim pisaniu, drogi Czytelniku, zechcesz zajrzeć tu ponownie. Zapraszam serdecznie do mojej ‘tułaczki’ po świecie i po krętych drogach mojego umysłu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz